Frog

P

Ping

Guest
Hey everyone

I'm a French player looking for CMBN:CW PBEM opponents. I also enjoy reading a lot about tactics on this forum.

I favor playing as allied para troops in company sized engagements but I'm open to other games.

See ya !

Welcome aboard Mate! Grab an ammo crate, make yourself at home and post a thread asking for opponents and you're on your way.

Bonjour et bienvenue à mon ami. Assurez-vous de s'impliquer dans les forums et les tournois que nous avons ici. C'est le meilleur club de la guerre des jeux sur Internet, avec le meilleur groupe de mecs.

Bonjour et bienvenue à mon ami. Assurez-vous de s'impliquer dans les forums et les tournois que nous avons ici. C'est le meilleur club de la guerre des jeux sur Internet, avec le meilleur groupe de mecs.

Johnsy... What the hell?

But welcome here Ping

Well Johnsy I didn't know you parle vous the ding dong? Wonders never cease...hold it you found the translate button. LOL

Ping welcome ami from Canada.

Back
Top Bottom